HTML

Férfias játékok

Salamon, Áron meg én

Friss topikok

  • Lorenzaccio: a kis huncut manók :) (2010.03.11. 00:12) Zsinagógaavató
  • pdani: És legalább be van dugva? :) (2010.02.25. 15:32) Alvósjáték
  • pdani: Nagybáty elégedett :)) (2010.02.14. 11:16) Autók
  • pdani: asszem itt az ideje, hogy elkezdjen autókat rajzolni. én hatévesen kezdtem, de szerintem ő jobban ... (2010.02.11. 16:44) Sárkány

Áron három

2010.05.21. 12:00 Pásztor Tibor

Pásztor Áron éve három!
Kicsi fiam, azt kívánom
Nőjél nagyra, mint egy tölgyfa!
Légy boldog és szobatiszta!
Huncut szemed, okos fejed
vidámságod maradjon meg,

Büszke vagyok, arcom ragyog,
hogy e fiú apja vagyok!
Örömödben, bánatodban
veled leszek jóban-rosszban!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfiasjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr652022899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása